Женевалық автосалон-2014: «Астана Моторс» ҚМК брендтерінің жаңа өнімдері

Женевадағы 84-ші халықаралық автосалонның жаңа өнімдерінен өз пікірлерімізбен бөлісеміз.

Ашылуға бір күн қалғанда алдыңғы қатарлы автокөлік көрмесінің павильондары бойынша жүріп өттім және осы жылы шынайы қызықты жаңа өнімдер аз болып көрінді. Алайда, бір күн бұрын журналистер үшін барлық қойылымдар ашық болған және үлгілі үлгілерді жамылғыларын ашқан кезде анағұрлым қызықты сурет шықты. Жаңа өнімдердің көбісін екі лагерьге бөлуге болады: өзінің бастамашыларының табысын бекітетін және дамытатын үлгілер және қызықтыратын үлгілер, олардың көмегімен өндірушілер жаңа нарықтық тауашаларды алуға немесе жалпы индустриядан күшті қоюға әсер етуі мүмкін инновациялық технологияларды ұсынуға ұмтылады. Ең қызықты қойылымға тоқтап кетемін.

MINI Clubman Concept

Британдық брендтің атақты үлгісінің екінші ұрпағының прототипті дегендей MAXI атын өзгерту – сахнадан кетуге дайын ірі бастамашыдан ол қаншалықты үлкен. Жаңа өнім бірқатар 262 мм ұзынырақ (ұзындығы 4223 мм жетті), 161 мм енді және 24 мм биігірек. Бұл гольф-кластың толыққанды машинасы! Алайда үлгісі қателіксіз MINI маркасын сәйкестендіреді. Не жаңа? Бастысы – симметриялық төрт бүйір есіктер (алдыңғы Clubman жүргізуші жағынан тек бір есік, ал жолаушылардың қызметіне ашылады "бір жарым"). Артында екі тік есік "жейде" қалады. Ал, артынан шамдар көлденең болды. MINI дәстүрлі тартылған артқы оптиканың артын бүйірге қойған. Қазірше көзге үйреністі емес.


Салонында алдыңғы панельдің ортасы бойынша дисплейдің үлкен сенсорлық дөңгелегін есептемесе, марка үшін азды көпті дәстүрлі. Өскен ауқымдарының арқасында іші кең болды.
Қазақстанда Clubman жаңа ұрпағы сатылымға 2015 жылдан ерте пайда болмайды.

Rolls-Royce Ghost Series II

Қазақстан нарығына ресми түрде жақында шыққан осы аты аңызға айналған ағылшын маркасының өкіліне ханшайымның өзі консервативті болуды бұйырған. Сондықтан да Ghost үлгісінің сызығында "кішкентай" жаңғыртумен жаңа оптика және ішкі көрінісіндегі біршама ерекшеліктерді білдіреді, мысалы тач-падпен мультимедиа-жүйесінің контроллері, аяқталған орындықтар және 18 динамикамен өзіндік күйге келтіру бар жаңа Bespoke аудио жүйе. Салмасында да шағын өзгерістер бар: ілгегі жаңғыртылған, ал 8- жылдамдықты "автомат" енді навигациялық жүйеге байланған. Не үшін? Өз жұмысын жол шарттарына үндестіру үшін. Мысалы, жүргізушінің ыңғайлығы үшін қиыр бұрылыстарда анағұрлым төмен берілісті ұстау үшін.
Авто салонда жаңғыртылған Ghost базалық және ұзартылған нұсқауларын ұсынды.

BMW X3

Женевада жаңғыртылған орта пішінді MW X3 кроссоверінің еуропалық қойылымы болды. Алдыңғы жағынан енді ол соңғы ұрпақтағы Х5 үлкен ағасына ұқсас болды. Сол баяғы үлкен "танаулар", шамдарымен көзбен біріктірілген. Салонда контроллер джойстигіндегі сенсорлық панелмен iDrive жаңғыртылған жүйесін және жаңа өңдеу материалдарын көруге болады. Дөңгелек астындағы өзгеріс тек алдыңғы жетекпен sDrive 18d дизелдік түрленуде және толық жетегімен xDrive 20d ғана бар. Олар жаңа 2,0 – литрлік турбодизелді алды. Бірінші нұсқасында ол 150 л.с., екіншісінде - 190 л.с. дамытады. Сондай-ақ, сергілген ХЗ "стоп-старт" жүйесіне, қысқа мерзімді тоқтауларда, мысалы тығындар барысында моторды автоматты сөндірушіге ие. Жаңа өнімнің Қазақстандық сатылымдары осы күзде басталады.

Hyundai Genesis

Сәтті бірінші үлгінің орнына келетін Hyundai бизнес – класты седанның жаңа ұрпағы, күтілген Е класты сыйлықты автокөліктердің сегментінде күннің астындағы корейліктердің орны анағұрлым тазартылған және жетілген болып шықты. Атақты еуропалық бәсекелестердің жағына "бақылау оғы", "жапондықтар" туралы айтпаса да болады. Genesis күрделі сыртқы көнісімен, Женевалық автокөлік салонының софиттерінің сәулелерінде тегіс бүйірлерінің жылтырлауымен құрметке сендіреді. Үлгі 3,8 литр (311 л.с.) және 5-литрлік V8 (420 л.с.) көлеммен V6 қозғалтқышымен қол жетімді. Екеуі де 8-жылдамдықты "автоматпен" үйлеседі. Артқы жетегімен бірге қосымша қаражатқа толық жетекте ұсынылатын болады. Жаңа Hyundai Genesis біздің нарықты біз осы шілдеде көре аламыз.

Subaru WRX STI

Ұзақтан күткен жаңа ұрпақтың "оқталған" Subaru еуропалық тұсаукесері де Женевада болды. Егер алдында WRX және WRX STI "Импрезаның" түрлендіргіштері болса, онда жақында жеке үлгілерге қапталды. "Субарушылар" жаңа өнім немен қуантады? Ең алдымен, жаңа, анағұрлым қатты шанағымен, оның негізінде сол ағымдық ұрпақтың "Импрезаның" "скелеті" бар, жаңа мүмкіндіктер мен шасси бар аяқталған толық жетекті трансмиссиясы бар. WRX STI сыртқы жағынан үлгінің жауһары болмаса да, жеткілікті өжет көрінеді. Прагматикалық ішкі көрінісі де іздеусіз, алайда пластиктің жаға сапасымен және жаңа мульти медиялық жүйесімен қуантты. Қозғалтқышы алдыңғы үлгіде қандай болса, сол қозғалтқыш – 300 – күшті турбалы 2,5 литр көлемімен "оппозитник". Жақсылықтан жақсылықты іздемейді? Жаңа WRX STI Қазақстанға келгенде сенеміз. Ол ағымдық жылдың сәуірінде болады.

BMW 2-Series Active Tourer

3 – цилиндрлік қозғалтқышпен алдыңғы жетекті компактвэн? Ия, енді атақты бавар маркасымен осындай ерекше өнім шығарылатын болады. Active Tourer автокөлік салонында көпшіліктің үлкен қызығушылығын тудырды.
В - класты «Мерседестің» жаңа пайда болған қарсыласы айтарлықтай кең 5 – орындық салонымен BMW үшін әдеттегі үлгісі мен сапасымен, оған қоса трансформация бойынша көптеген мүмкіншіліктері мен 468-ден 1510 литр (жинастырған артқы орындықтар барысында) көлемі бар сыйымдылықты жүк салғышымен мақтан тұта алады. Жаңа өнімнің сыртқы түрі қызықты көз қарасты тудырады: «баварлықтардың» фирмалық стилін бір көлемді шанаққа «тартқан». Бірінші BMW компактвэні марка үшін дәстүрлі динамика мен басқарушылыққа ие болатындығы – әзірше жұмбақ. Алайда олар үшін алғышарттар бар. Жаңа өнім жаңа MINI платформасында құрылған. Алғышқы кезде 1,5 литр (136 л.с.) көлеммен сол 3 –цилиндрлік бензин турбомоторымен 218i және 2,0 литр (150 л.с.) көлемімен 4 –цилиндрлік турбодизель нұсқасы ұсынылатын болады. 8 – сатылы АБК үйлесімділікте соңғысы 100 км бар жоғы 4,1 литр солярканы ғана жұмсайды! Екі түрленуге «механикамен» де, «автоматпен» де қол жеткізуге болады. Гамманың шыңында 2,0 – литрлік бензинді турбо 225і нұсқасы – «төрттік» (231 л.с.) нұсқасы болады. Ал, кейінірек Active Tour толық жетегіне тапсырыс беруге болады.

BMW 4-Series Gran Coupe

Неге BMW 3 серияның платформасындағы тағы бір тауашалы хэтчбек, егер «баварлықтардың» желісінде «үштік» Gran Turismo бар болса, жаңа «төрттік» Gran Coupe болып табылады? Оларда тек түрлі бағыт. Егер 3-Series Gran Turismo отырғыщуы жоғары «жартылай кроссовер», арттырылған клиренс және тартылған дөңгелектік базасы болса, онда 4-Series Gran Coupe жеңіл купеге жақын – төмен және байсалды. Оның бүйір есіктері рамасыз және артқы терезеде «есікшесі» жоқ.

Моторлардың гаммасы таныс: 184-нен 306 л.с. дейінгі қуатты бензин агрегаттары және дизелдік берілу 143-тен 323 л.с. дейін. Беріліс қорабын таңдау - 6-сатылы «механика» немесе 8-жылдамдықты "автомат". Жетек – артқы немесе алдыңғы дөңгелектерге. Электрондық басқарылатын амортизаторларымен ілгек опциондық қол жетімді және бейімделген.
Қазақстан «төрттік» Gran Coupe сатылымы тамыз-қыркүйекте басталады.

Subaru Viziv-2 Concept

Соңғы уақытта Subaru қызығарлық тазалықпен концепи-карамен елді қуантуда, алайда орын барлығы сериялық өндіріске жетпейді және үлгінің алғашқы концепциясын сақтамайды. Viziv-2 конвейерге өзінің мәні мен алдыңғы тартымдылығын жоғалтпай жетеді деп үміттенеміз. Ол үшін мүмкіншіліктер бар, өйткені өндіруші осындай жиынтық кроссовер тақырыбының екінді көрінісін ұсынуда. Үш есікті төрт орынды Viziv-2 4,4 метр ұзындығымен тұтас және жараған болып көрінеді. Жаңа өнім техникалық көзқарастан да қызықты. Бұл қуаттайтын гибрид, онда тікелей бүркуі бар 1,6 литр көлемді жаңа оппозитті турбодизел үш электр моторлармен үйлеседі. Біреуі алдыңғы дөңгелектерді келтіруге, ал қалған екеуі әрбір артқы дөңгелектерде орнын басуға көмектеседі. Нәтижесінде басқарушылық пен тұрақтылықты жақсарта отырып, жағдайға байланысты оң және сол артқы дөңгелектерде күшті жеке түрлендіруге қабілетті Lineartronic фирмалық нұсқасымен толық жетек жүйесі туындады. Электр қозғалтқыштар литий-ионды батареядан қуат алады.

Hyundai Intrado Concept

Корейлік автокөлік гиганты да керемет концептімен қуантты, оның лейтмотиві жаңа технологиялар, салмақтың үнемділігі мен пайдаланудан қарапайымдылық болып табылады. Стильді және аэродинамикалық Intrado сыртынан да, ішінен де артық бөлшектерден босатылған. Егер, кроссовердің экстерьері марканың сериялық үлгілерінде соңғы жылдары біз көріп отырған Fluidic sculpture фирмалық стилінің прогрессивті нұсқасынан тұрса, онда ішкі көріністің функционалдық сұлулығы high-end сыныпты тулы велосипедтердің үлгісін еске салады. Салонда төрт орынға жетілдірілген материалдар жалпы автокөлікке тең қолданылған. Intrado негізінде патенттелген технология бойынша орындалған көмір пластикадан жасалған кеңістіктік рама бар. Ол тек ғана жеңіл емес, сондай-ақ өте төзімді, ол үлгішілерің қолдарын дамыта отырып, кез-келген материалдан жасалған шанақтың сыртқы панельдерін жасауға мүмкіндік береді. Осы жағдайда, сыртқы тірек Hyundai өз өндірісінің өте оңай болатынан жасаған. Ол шанақтың қауіпсіз аумақтарында қолданылған, ауыспалы «карбон» ноу-хаудың ерекшеліктерімен бірге апат болған жағдайда құрылымның жөндеуге жарамдылығын арттырады. Сондай-ақ өндірушілер көмір пластигін пайдаланудағы арзандау туралы айтады, ал ол олардың технологияларының алдында массалық өндірістегі үлкен болашақты ашады. Intrado күштік агрегат та өте прогрессивті - жаңа ұрпақтың сутекті жанармай элементтерінде.
Көз жетелік келешекті осы инновациялар жеке көлікті жеңіл, үнемді және таза ете отырып, автокөлік өнеркәсібінде кең қолданысқа ие болады. Ең жиынтықты кроссоверге дейін Hyundai гаммасында ұқсас үлгінің пайда болуының алдын алады. Nissan Juke абай бол!

Toyota Aygo

Қазақстандық нарықта әзірше А сегментті ең жиынтықты үлгілердің тым аз болғаны өкінішті – біздің пайдалану реалиямыз осындай «бүлдіршіндерде» көптеген авто көлікшілерді қорқытады. Уақыт өте келе жағдай жақсыға өзгереді деп сенеміз, мысалы Алматыда Женева немесе Монтрё сияқты әдемі және үнемді аз литрлік көп болады деп үміттенеміз.
Aygo екінші ұрпағының әлемдік тұсау кесері үшін «Тойота» Женевалық автокөлік салонын таңдауы таңқаларлық емес. Ол тиімді Х-тәрізді «бейнеге» ие болды, сонымен қатар жарқын түстердің кең палитрасына және түрлі аппликациядан тұратын жекешелендіру бағдарламасынан, түстік шоғырлану және керек – жарақтардан тұрады. Сондай-ақ, автокөлік құрылымының жалпы деңгейі алдыңғы үлгіге қарағанда анағұрлым күрделі болды. Дөңгелектің астында – аяқталған 3-цилиндрлік 1,0 литр (69 л.с.) көлемді мотор.

Диаз Абылкасов, автордың суреті
Алматы - Женева - Алматы